Demitizarea Neuromarketingului

Focus are scopul de a face disponibilă pentru toată lumea expertiza din afaceri, este o resursă online în care profesioniştii pot accesa gratis rezultate din cercetări şi consultanţă din partea experţilor pentru a lua decizii mai bune în afaceri.

Astăzi (miercuri, 07 martie 2012, 23.00-23.45 ora României), Focus va reuni experţi din domeniu pentru a explica ceea ce neuromarketing este şi ceea ce nu este, într-un eveniment online gratuit, numit Demitizarea Neuromarketingului. Unele dintre miturile legate de industria neuromarketingului vor fi revelate, precum şi modul în care brandurile utilizează aceste tehnologii pentru a lua decizii mai bune de marketing. Înţelegerea modului în care sunt luate deciziile reprezintă cel mai mare atât pentru marketing, cât şi pentru vânzări. Cercetătorii au început să investigheze modul în care creierul funcţionează pentru a răspunde la unele dintre aceste întrebări. Neuromarketingul descrie procesul de utilizare a tehnicilor de neuroimagistică, de obicei asociate cu dispozitive de următire a privirii subiecţilor, pentru a testa “eficienţa neurologică” a publicităţii online, printurilor, designului paginilor web, şi chiar experienţa utilizatorului.

Abia aştept să particip, întrucât sesiunea va fi susţinută de:

Patrick Renvoise (Chief Neuromarketing Officer la SalesBrain – prima companie de coaching în neuromarketing din lume)
Sara Misell (Director la Whitematter Marketing Ltd – singura agenţie de stretegii în neuromarketing şi care se bazează pe rezultatele neuroştiinţifice, pentru a eficientiza acţiunile de marketing)
Click aici dacă sunteţi interesaţi să participaţi la această masă rotundă.
About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s